Angles on the moon.

Nu har jag inte skrivit här på länge :p
men jag har inte orkat, och så har jag inte haft tid.
Har kommit hem från Mora som ni kanske har märkt ;)
vi blev 3:a som ni säkert har läst ett antal gånger! Blev 0-1 till Mora i A-final.
Men 3:a är inte dåligt :) och jag har haft det roligt i Mora.
Jag gillar den staden och alla fina killar man ser då och då ;) hoho

Imorgon är det VALBORG :D jag längtar som bare den.
allt är fixat, mat, skjuts, dricka, kläder mm :) I'm so happy!
Idag var jag och Denise till Um och pratade med Gunilla lite,
hon är söt tycker jag :) eftersom jag är yr nästan hela tiden och
hade lågt blodtryck tyckte mamma jag skulle ta blodvärde. Men helt
plötsligt hade jag inte lågt blodtryck :s knepigt! Men jag fick tid 15maj 14.00
för att prata med någon Docktor Tiiat (y) antar att den är dansk eller nåt sånt.
handlade mat o så tills imorgon :) det blir; Yttre fläskfilé och potatissallad
för alla er som inte vet det, hoppas det duger åt alla :)
Idag fyller bästa Frida år :D Hurrahurrahurra!
nej nu har jag skrivit allt för mycket så jag säger TACK&HEJ
så får ni ha en bra Valborg, för det ska jag ha :D

/ E.

Kommentarer
Postat av: Mickis

han prata jag också med på grund av samma sak och han kolla aldrig blodtrycket . utan han börja prata om hjärntumörer och sånt och sen sa mamam : men kan de inte bara va blodtrycket? och då sa han : oj har ni inte kollat det än? bra haha . börjar prata om sånt så ja blir rädd innan han kollat blodtrycket haha ;P passa dig emma :P

2008-04-29 @ 21:14:03
URL: http://Mickiiiiiiiiis.blogg.se
Postat av: sara

vi ska ha KUL imorrn :DDDD

2008-04-29 @ 21:14:06
URL: http://saralundquist.blogg.se
Postat av: Anonym

Svar Sara: Klart vi ska :D
Svar Mickis: Haha vad duktig han verkade var ;) ja, jag får väl göra det :D

2008-04-29 @ 21:49:01
Postat av: Frida.

tack bästa emma :)

2008-04-30 @ 00:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0